سرخط خبرها

آموزش عضویت در لینکدین LinkedIn

وب­سایت LinkedIn، یکی از شبکه­های نوپا، همراه با بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر از سرتاسر جهان می­باشد. این شبکه براساس آمارهای ebizMBA، رتبه سوم در بین دیگر شبکه­های اجتماعی را از آن خود کرده است.

وب­سایت LinkedIn به شما کمک می­کند تا اطلاعات و ایده­های خود را با دیگر افراد حرفه­ای موجود در شبکه به اشتراک گذاشته و فرصت ارتباط با آن­ها برای شما مهیا شود. این شبکه یک فرصت مناسبیست برای تمامی افراد حرفه­ای که به دنبال کار کردن در یک شرکتمی­باشند.

 

طرز نگاه شبکه LinkedIn به­گونه­ای است که کاملاً با دیگر شبکه های اجتماعی تفاوت دارد. برخلاف سایر شبکه­های اجتماعی، LinkedIn مکانی برای سرگرمی کاربران نیست؛ بلکه مکانی است که تفکر “حرفه ای” درمیان کاربران حرفه­ای به اشتراک گذاشته شود. برای LinkedIn، کیفیت بسیار مهم تر از کمیت می­باشد!

این شبکه همچنین دارای بخشی برای کاربران می­باشد که آخرین خبرهای دنیا در آن منتشر می­شود. LinkedIn برای کاربران، صرفاً یک شبکه اجتماعی جهت ساخت یک “پروفایل”نخواهد بود! بلکه می­توان از آن جهت دنبال کردن آخرین خبرها نیز استفاده نمود.

کاربران linkedIn عموماً به سه بخش تقسیم می­شوند که به شرح زیر است:

  • کاربران: این دسته شامل افرادی هستند که از linkedIn استفاده شخصی دارند و با تکمیل کردن اطلاعات پروفایل خود، به دنبال یک شغل مناسب هستند.

 

  • شرکت­ها: این دسته شامل شرکت­هایی هستند که می­خواهند شرکتشان به نوعی تبلیغ شود و افراد مختلف در جاهای مختلفی در این جهان، آن ها را بشناسند. آن ها با تکمیل اطلاعات عمومی شرکتشان در صفحه تخصیص یافته به خودشان، کمک می­کنند که یک فرد بتواند شرکتشان را بهتر بشناسد.

 

  • گروه­ها: گروه ها، توسط شرکت ­ها ساخته و مورد استفاده قرار می­گیرد. ایجاد این­چنین گروهی باعث می­شود که افراد مختلفی یک فرصت جهت بحث و گفت و گو، ارائه پیشنهادات، نظرات و انتقادات را به شرکت ها وارد کند. همچنین موجب می­شود که یک ارتباط نزدیک­تری میان شرکت ها و مشتری­هایشان ایجاد شود.

 

شبکه اجتماعی LinkedIn

چه کسی باید استفاده کند: شرکت‌های تجاری و کسب و کار، برای استخدام و کارجویان

چه چیزی را باید به اشتراک گذاشت: شرح شرکت، پژوهش‌های کارمند/کارفرما و شرح کار

تعداد پست: دو تا چهار بار در هفته

لینکدین در ایران ناشناخته است، این شبکه یک شبکه اجتماعی کسب و کار است. در این شبکه اجتماعی باید سعی کنید ارتباطات شرکت و موسسه خود را گسترش دهید. افراد در شرکت و سازمان شما نیز بهتر است در این شرکت فعالیت داشته باشند، هیچ شبکه اجتماعی دیگری نیست که انقدر کارفرمایان و کارمندان را به یکدیگر نزدیک‌تر کند.

اگر شرکت شما به دنبال مشتری و یا فردی برای استخدام است باید به این شبکه سر بزنید، ارتباطات خود را تا اندازه‌ای که می‌توانید گسترده کنید. و از فرصت‌های به وجود آمده در این شبکه اجتماعی حداکثر استفاده را بکنید.

 آموزش عضویت در لینکدین LinkedIn

چگونه در سایت LinkedIn عضو شویم

سایت LinkedIn شبکه ای اجتماعی است که بیشتر در زمینه ی حرفه ای است که داریم. این سایت را می توانید برای اتصال با شبکه حرفه ای موجود مورد استفاده قرار دهید و یا ارتباط هایی ثانویه و یا با واسطه را با کسانی که می شناسید ایجاد کنید. این سایت امکانات دیگر سایت های اجتماعی و نیز مقبولیت عمومی آن ها را ندارد و تنها هدفش همان مسائل شغلی و حرفه ای است. در اینجا چگونه، روش عضو شدن و ایجاد حساب در این سایت را خواهید آموخت.

 

– به سایت LinkedIn به این آدرس بروید. اگر می خواهید در مورد این سایت بیشتر بدانید، روی What is LinkedIn در منوی بالای صفحه کلیک کنید. در غیر این صورت، با وارد کردن نام کوچک First Name، نام خانوادگی Last Name، رایانامه Email و گذرواژه Password و کلیک بر روی Join Now، در این سایت عضو شوید. دقت داشته باشید که گذرواژه باید بزرگتر مساوی ۶ کاراکتر باشد.

-سایت لینکدین از شما یه شماره موبایل میگیرید و کد تاییدیه اس ام اس شده ارو باید در صفحه ثبت نام تایپ کنید و روی Submit cod کلیک کنید

-در این مرحله باید نمایه Profile خود را ویرایش کنید. ویرایش و به روز رسانی این صفحه آسان و سریع است و نیاز چندانی به اطلاعات تخصصی ندارد.  باید محل زندگی و یا فعالیت و نوع فعالیت شغلی خود را تعیین کنید. ,و روی creat my profile کلیک کنید

 

– در این مرحله ایمیل و یک پسورد برای پروفایل خود تعریف می کنیم و بر روی continue کلیک می کنیم و مراحل رو به ترتیب انجام می دهیم

 

آموزش عضویت در لینکدین LinkedIn

-سایت به آدرس ایمیلی که وارد کردید، ایمیلی را می فرستد که باید بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات حساب کاربری شما تایید شود و به سایت LinkedIn وارد شوید

– بعد از تایید ایمیل خود طبق عکس زیر نسخه رایگان  Basic account Free لینکدین و انتخاب می کنید. هم اکنون وارد پروفایل لینکدین خود شده اید و کافی است پروفایل خود را کامل کنید

  عضویت در لینکدین LinkedIn

QR Code For: آموزش عضویت در لینکدین LinkedIn

درباره ی jizjiz

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.