سرخط خبرها

بهترین راه برای داشتن کمر باریک

در این پست میخواهم بهترین راه برای داشتن کمر باریک را به شما دوستان معرفی کنم.

مرکز بدن،قسمت میانی و مهم بدن ماست و واقعیت این است که اعتماد به نفس شما با کاهش دور کمرتان بیشتر می شود. پس برای زیبایی و تقویت دور کمرتان از این نکات پیروی کنید ودر نهایت اهمیت بیشتری برای مرکز بدنتان قائل شوید.

کمر باریک
کمر باریک

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده اعضاء داخل شکم است.

ورزش نکردن مرتب و روزانه، انجام فعالیت‌های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می‌شود. برای این‌که از شر این چربی‌های اضافی که چهره ظاهری ما را زشت و همچنین به سلامتی ما آسیب می‌رساند، راحت شویم باید کاری کنیم که بدن نیازمند انرژی بافت چربی شود. دریافت کالری کمتر و ورزش کردن راه رسیدن به این مقصود است.

کاملا آگاهم که شکم اولین عضوی است که در فهرست “تناسب” قرار می گیرد.

نکات طلایی برای داشتن کمر باریک :

-دفع مواد زائد

بهترین راه برای دفع مواد زائد بدن خوردن آب است. هر فرد معمولی باید روزی ۸ لیوان آب بنوشد. برای کسانی که قصد دارند لاغر شوند این تعداد به ۱۰ تا ۱۲ لیوان در روز می رسد. نوشیدن این مقدار آب سبب می شود که سیستم گوارشی بدن به خوبی فعالیت کند و مواد سمی و زائد از بدن خارج شود.

-تنفس صحیح

خیلی از مردم به خوبی تنفس نمی کنند. تنفس اشتباه باعث می شود اکسیژن لازم به بدن نرسد و این موضوع روند فعالیت اعضای بدن را دچار مخاطره می کند. تنفس صحیح به این معنا است که شما باید از طریق بینی عمل دم را انجام داده را به صورت عادت برای خود درآورید. هر روز صبح چند دقیقه عمل دم و بازدم را تکرارکنید و این کار را در انتهای روز نیز انجام دهید. این تمرین باعث می شود به صورت ناخودآگاه شما با تنفس صحیح آشنا و آن را انجام دهید.

-رژیم غذایی مخصوص

نیاز انرژی یک فرد عادی به طور متوسط ۲۰۰۰ کالری در روز است. در افرادی که دچار مشکل چاقی هستند، رژیم لاغری مناسب بر اساس ۱۵۰۰ کالری تنظیم می شود که فرد حداقل ۲ کیلوگرم در ماه کاهش وزش پیدا می کند.

نمونه غذایی یک روز بر اساس ۱۵۰۰ کالری :

صبحانه: ۱

لیوان شیر + ۲ کف دست نان سنگک + ۳۰ گرم پنیر (یک قوطی کبریت) + ۲ عدد گردو

ساعت ۱۰:

۱ عدد سیب + ۱ عدد خیار (یا دو عدد میوه فصل) + چای و چند عدد توت خشک

ناهار:

یک سیخ جوجه کباب که دارای ۵ تا ۶ تکه گوشت است + ۱۰ قاشق برنج که بدون روغن پخته شده است + ۱ لیوان دوغ + ۱ پیش دستی سبزی خوردن + ۱ کاسه ماست

عصرانه:

چای و ۲ عدد بیسکویت سبوس دار

شام:

یک عدد تخم مرغ پخته به همراه ۱ قاشق مرباخوری کره + ۱ کف دست نان + سالاد یک کاسه بزرگ + ۱ قاشق مرباخوری روغن زیتون، آبلیمو، فلفل و نمک خیلی کم، ۱ کاسه ماست یا ۱ لیوان دوغ.

  -سیر شدن ۸۰ درصدی    

با نتد نتد غذا خوردن ممکن است معده پرشود و شما همچنان مشغول خوردن باشید. این نکته باعث مصرف بیش از حد کالری و اختلال در امر گوارش می شود.سعی کنید به بدنتان گوش بدهید . حدودا ۲۰ دقیقه زمان نیاز است تا بدنتان سیگنال هایی به مغز بفرستد که سیر شده است.معمولا اگر زمانی را برای غذا خوردن اختصاص دهید، هنگام سیر شدن احساس خوبی خواهید داشت.زمانی که حدود ۸۰ درصد سیر شده اید، خوردن را متوقف کنید.تغییر بزرگی در ظاهر شکمتان و میزان انرژی بدنتان ایجاد می کند. همچنین به شما کمک می کند که به نیازهای بدنتان و محدودیت هایش توجه کنید.

 

امیدوارم با رعایت کردن این موارد به کمری باریک و ایده آلتان برسید.

QR Code For: بهترین راه برای داشتن کمر باریک

درباره ی admin2

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.