سرخط خبرها

سایت های تخفیف گروهی در ایران

سایت های تخفیف گروهی در ایران

بررسی سایت های تخفیف گروهی

اخیراً شاهد به وجود آمدن یک سری سایت های تخفیفی در فضای اینترنت هستیم نحوه عملکرد آنها به این گونه است که کالا و خدمات مختلف را با قیمتی کاهش یافته پیشنهاد می دهند به شرط اینکه حداقل تعداد خاصی از خریداران ، آن کالا یا خدمات ارائه شده را خریداری نمایند. آنها معمولاً هر روز یک کالا یا خدمات جدید و خاصی را پیشنهاد می دهند. وقتی تعداد مشخصی از خریداران برای خرید ابراز تمایل نمودند آن پیشنهاد قطعی می شود و آن جنس یا  خدمات  به فروش خواهد رسید.

روش کار آنها خیلی ساده می باشد به این صورت که گردانندگان این وب سایت ها با صاحبان فروشگاهها، اماکن ورزشی و تفریحی وارد مذاکره شده و از آنها در ازای جلب مشتری تخفیف می گیرند.

فعالیت این نوع سایت ها از یک دید می تواند برای مراجعه کنندگان و خریداران کالا و خدمات ارائه شده به خاطر استفاده از میزان تخفیفات، مفید به فایده باشد.

اما از دیدگاه دیگر باید این مسئله را مورد بررسی و توجه قرار داد که اگر تعداد خریداران به اندازه مورد توافق بین این سایت های تخفیفی و ارائه دهندگان اولیه خدمات نرسد ،تکلیف بقیه افراد درخواست کننده چه می شود؟ در تابستان سال ۹۰ و به یک باره چند سایت تخفیف گروهی با فاصله ای اندک در ایران شروع به فعالیت نمودند. و هر کدام از این سایت ها تلاش کردند تا با ارائه ی خدمات بهتر و ظاهر تبلیغاتی زیباتر، طیف بخصوصی از درخواست کنندگان اخذ تخفیف را به خود جلب نمایند.

در زیر به برخی از مزایای سایت های تخفیفی اشاره می نماییم:

  1. افراد می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف های مربوطه دریافت نمایند.
  2. این وب سایت ها به فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهند که با عرضه کالا یا خدماتشان به فرصت های جدید شغلی دست یابند.
  3. در این مدل، فروشندگان هزینه های بازاریابی و فروش به روش سنتی و تبلیغات را به صفر می رسانند و تنها روی کسانی تمرکز می کنند که خریداران واقعی و قطعی برای کالاها و خدماتشان می باشند.
  4. استفاده از این بن های تخفیف، به خانوارها کمک می کند تا بتوانند کالاها و خدمات تفریحی مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب تری دریافت نمایند و در ماه از هزینه های خانواده، کم کرده و به پس انداز خود اضافه نمایند.
     

 شما علاقه مندان به خرید کالا و خدمات می توانید با استفاده مداوم از سایت های خرید گروهی یا همان تخفیف گروهی هزینه های سبد خانوار خود را پایین بیاورید و تجربه جدیدی را در دنیای تجارت الکترونیک برای خود رقم بزنید. در برخی از این سایت ها بعضی کالاها و خدمات با درصد تخفیف های غیر قابل باور قابل خرید هستند.

برخی از معایب سایت های تخفیف گروهی

از جمله معایب این سایت ها این است که تنها برخی از این سایت ها دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و الزامی هم بابت کسب نماد اعتماد الکترونیکی برای آنها وجود ندارد. همچنین بعضی از این سایت ها هیچ آدرس و شماره تلفن مشخص و ثابتی ندارند ، این مورد برای پیگیری درخواست ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

پیشنهاداتی که می‌توان به این گونه سایت ها جهت ارائه بهتر خدمات و جلب اطمینان مشتریان ارائه کرد این است که در اسرع وقت مبادرت به دریافت نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک نمایند. یکی دیگر از اقداماتی که این گونه سایت ها در جهت جلب اعتماد مشتریان می‌توانند انجام دهند رعایت کامل ماده ۳۳ و ۳۴ قانون تجارت الکترونیک در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده و همچنین رعایت ماده ۳۷و ۳۸ این قانون به منظور رعایت حق انصراف از خرید مشتریان می باشد.

 

معرفی یک سایت در زمینه تخفیف گروهی با نماد اعتماد الکترونیکی

بهترین سایت تخفیف گروهی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد . وب سایت ۲۰ تا ۱۰۰ است.

۲۰تا۱۰۰ | سایت تخفیف و خرید گروهی | www.20ta100.com

یکی از این سایتهای تخفیف، سایت ۲۰ تا ۱۰۰ (بیستاصد) می باشد. جالب است بدانید که سایت ۲۰ تا ۱۰۰ (بیستاصد) اولین سایت خرید اینترنتی در ایران است که با ارائه تخفیف های گروهی، فعالیت خود را شروع کرده است.

 

 

فهرست کامل سایت های تخفیف و خرید گروهی در ایران

مدتی است که یکی از مدل های تجارت الکترونیکی در ایران با اقبال و توجه خوبی از سوی شرکت ها و مردم مواجه شده است و شاهد هستیم که سایت های زیادی در ۶ ماهه اخیر راه اندازی شده اند.
خرید گروهی اولین بار توسط سایت ۲۰ تا ۱۰۰ راه اندازی شد. در این نوع خرید کالایی با تخفیف بسیار بالا برای مدت محدودی برای فروش بر روی سایت قرار می گیرد و اگر تعداد مشخصی از بازدیدکنندگان سایت از آن کالا سفارش دهند، آن سفارش قطعی شده و کالاهای سفارش داده شده برای خریداران ارسال می شود.

بدین ترتیب وقتی بازدیدکننده با تخفیف ۷۰درصدی کالایی روبرو می شود چون می داند برای اینکه بتواند آن کالا را بخرد باید تعداد مشخصی سفارش ثبت شود، سعی می کند دوستان و آشنایان خود را نیز راضی به خرید از این سایت کند. بدین ترتیب سایت هم به سرعت معروف شده و بازدیدکننده های زیادی خواهد داشت. از طرفی تامین کنندگان کالا و خدمات به جای اینکه هزینه های تبلیغات برای چاپ بروشور و یا تبلیغات تلویزیونی پرداخت کنند با دادن تخفیف به کالای عرضه شده در این سایت ها باعث اثر بخش شدن بودجه های تبلیغاتی خود می شوند. بنا بر یک اصل اساسی در فروش، احتمال خرید کالا توسط فردی که یک بار آن کالا را خریده است بسیار بیشتر از فردی است که تا به حال هیچ خریدی نکرده است. طبق آمار اعلام شده بیش از ۹۰ درصد از کسب و کارهایی که در سایت ۲۰ تا ۱۰۰ کالا ارائه کرده اند دوباره درخواست ارائه کالای خود در این سایت را داشته اند.

این روزها در ایران نیز شاهد راه اندازی چند سایت خرید گروهی آن هم تقریبا همزمان هستیم. 

امیدوار است کلیه سایت های تخفیف گروهی بتوانند با هدف کاهش هزینه ها برای مشتریان زمینه ساز رونق کسب و کار ها و همچنین ارتقا سطح زندگی مشتریان باشند.
در زیر می توانید فهرست برندهای مطرح این حوزه را مطالعه کنید و برای اشنایی بیشتر به آنها سر بزنید.

۰- بیستاصد ۲۰ تا ۱۰۰ www.20ta100.com
۱- نت برگ www.netbarg.com
۲- آفچی www.offchi.com
۳- پوژار www.poojar.ir
۴- جی بن www.gbon.ir
۵- تخفیفان www.takhfifan.com
۶- هم خرید www.hamkharid.com
۷- تخفیف یاب www.takhfifyab.ir
۸- هم بن www.hambon.com
۹- خرید گروهی www.kharidgoroohi.com
۱۰- گروپ شاپ www.groupshop.ir
۱۱- مینی بها www.minibaha.com
۱۲- ایروپن www.iroopon.com
۱۳- خرید گروهی www.kharidgoroohi.com
۱۴- کوپونستان www.koponestan.com 
۱۵- گروپ بای www.groupbuy.ir
۱۶- بایکس www.buyex.ir
۱۷- حراجکده www.harajkadeh.com

QR Code For: سایت های تخفیف گروهی در ایران

درباره ی jizjiz

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.