سرخط خبرها

چگونه باسن خود را بزرگ کنیم؟

یکی از معیارهای زیبایی و تناسب اندام داشتن باسن خوش حالت و جذاب است. مسلماً استحکام باسن و حالت زیبای آن در برازندگی لباسی که می پوشید تاثیری انکار ناپذیر دارد. فراموش نکنیم که زیبایی عنصر جدایی ناپذیر آفرینش ، انسان و به خصوص زن می باشد. با توجه به اینکه دغدغه ی خاطر عده زیادی از زنان و دختران جوان داشتن باسنی بد شکل، کوچک و شل می باشد …

برای فرم دادن باسن به دقت مقاله ی زیر رو بخونید و اقدام کنید. فقط چند تا توصیه دارم:

درسته باسن و سینه در فرم دادن و زیبا ساختن اندام خانمها خیلی موثر هست. اما به چه قیمتی؟ اعتماد به نفس داشته باشید و وقتی تلاشتون رو کردید و به سایز دلخواه نرسیدید به تزریق ژل و دارو و آمپول و … رو نیارید.

 اون خانوم جنیفر لوپز هم که کلی از باسن مبارکشون تعریف می کنید مادر زاد این شکلی نبوده و با جراحی اون فرمی شده. توصیه ام اینه که اونایی که می خوان جدی این مساله رو دنبال کنند حتما به باشگاه بدنسازی مراجعه کنند. در اونجا بهتر و زودتر نتیجه خواهید گرفت.

 

کوچک بودن باسن دو حالت دارد یا ژنیتکی و متاثر از استخوان بندی شما است که در اینحالت کاری زیاد نمی توانید در مورد آن انجام دهید یا متاثر از حجم کم عضلانی در آن ناحیه است،دوست عزیز پس عجله نکن، هیچ کاری به سرعت انجام شدنی نیست و هر کاری زمانبر هست، پس چه بهتر که شما باسنی بدون چربی ولی حجیم داشته باشید. 

 

با توجه به تحقیقات مراکز کنترل بیماری، دستورالعمل هایی برای آموزش مداوم حداقل دو روز در هفته توصیه می شود. مدت زمانی که به باشگاه اختصاص می دهید کاملا” امری شخصی است. با توجه به پژوهش های که در دانمارک انجام گرفته اگر شما روی یک ناحیه ی بدن تمرکز می کنید، می توانید همان ناحیه را تمرین دهید.

 

باسن شما، و یا گلوتئال ها، در واقع از یک گروه عضلانی سه بخشی یعنی سرینی بزرگ، میانی و کوچک ساخته شده اند.همسترینگ (پشت ران)، کشندۀ پهن نیام همه نقش بزرگی در بزرگ کردن باسن و محافظت از آن در برابر هر آسیبی، بازی می کنند. گلوتئال های قوی و همسترینگ انعطاف پذیر به حفاظت از زانوها و  پشت کمک می کند!برای تقویت عضلات برخورداری از یک برنامه تناسب اندام ۶-۳ در هفته فکر خوب است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در روز های دیگر تمرین داشته باشید.

 

در اینجا به چند حرکت از ورزش های موثر برای داشتن باسن هایی بزرگ و  برجسته کردن باسن اشاره می کنیم:

چگونه باسن خود را بزرگ کنیم؟

چگونه باسن خود را بزرگ کنیم؟

اسپلیت اسکوات

با یک پا برروی نیمکت و پای دیگر روی زمین بایستید. مچ پا باید در یک زاویه ۹۰ درجه نسبت به زانو قرار گیرد. این  حرکت موجب تقویت باسن،همسترینگ،چهارسرران،وعضلات ساق پا می شود. ۸-۱۲ بار این تمرین را تکرارکنید. اگرقدرت و تعادل داشته باشید،درهردست وزنه های ۴ یا ۶ کیلوگرمی حمل کنید.وقتی وزنه ها را بالا می برید نفس عمیق بکشید، وبه پاشنه ی پای ایستاده فشار وارد کنید. هرگز زانوی خود را قفل نکنید!

 

چگونه باسن خود را بزرگ کنیم؟

لگد به عقب

 

این تمرین تقویت کننده و برجسته کننده عضلات  باسن می باشد. بدونه وزنه هم  می توانید نتیجه دلخواه را بگیرید. به حالت چهاردست و پا قرار بگیرید و یک پای خود را به قفسه سینه نزدیک کنید ، پس از آن،پا را به سمت سقف پرتاب کنید. پا را از سطح باسن بالاتر نبرید تا از کشش  بیش از حد عضلات پشت وصدمه به آن ها جلوگیری کنید. ۲۵ بار این تمرین را برای هر سمت بدن تکرارکنید و نفس عمیق بکشید.

کار با دستگاه ( دور کردن ران )

باسن بزرگ

 

این دستگاه روی ران ها و عضلات باسن تأثیر گذار است. روی صندلی بنشینید، ستون فقرات باید کاملا” صاف باشد،دست های خود را روی دسته های دستگاه تثبیت کنید. وزنه ای را که مناسب به سطح تناسب اندام شماست،انتخاب کنید. اگرشما یک مبتدی هستید با وزنه های سبک شروع کنید. در هر مرحله ۱۵-۲۵ بار وزنه ی سبک بزنید. اگرمی خواهید اندازه ی باسن خود را افزایش دهید،ازسبک هرم کلاسیک یعنی وزنه های سنگین تر در هر دوره استفاده کنید. وزنه های ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم در هر دوره مشکلی ایجاد نمی کند! می توانید پاهای خود را برای ۱ یا ۲ ثانیه باز نگه دارید تا زمانی که احساس کنید عضلاتتان درگیرشده اند. هم زمان با بازکردن پاها،نفس عمیق بکشید و ناف خود را به سمت ستون فقرات خود را بکشید.

 

QR Code For: چگونه باسن خود را بزرگ کنیم؟

درباره ی jizjiz

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.