سرخط خبرها

چگونه چربی های شکم را بسوزانیم

برای رسیدن به اندامی متناسب داشتن شکم بدون چربی یکی از موارد ویژه می باشد در این پست میخواهیم نکات مهم برای سوزاندن چربی های شکم را بیان کنیم.

کمری باریک، که بدن را به شکل ساعت شنی در می آورد، نسبت به سایز سینه معیاری بهتر از جذابیت و زیبایی در خانم ها محسوب می شود.

چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می دهند، ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند. احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.

چربی های شکم
چربی های شکم

چربی شکمی در ناحیۀ شکم پدید می‌آید. چربی شکمی بیشتر در آقایان ظاهر می‌شود. در واقع، در بین مردان، چربی ها تمایل دارند که در نواحی بالا تنه پیشروی داشته باشند (شکم، سینه، شانه ها..). این نوع از چربی ها، چربی های آندروئید هستند.

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده امعاء و احشاء است. ورزش نکردن مرتب و روزانه، انجام فعالیت های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود؛ دراین صورت عضلات شکم، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود.

زمانی که می خواهید وزن کم کنید، مطمئنا برایتان پیش آمده که چطور شکم خود را کوچک کنید. همیشه کوچک کردن شکم مسئله ای دشوار و طاقت فرسا برای انسان هاست. هر چقدر هم که این کار دشوار باشد، کوچک کردن کیسه شکمی کاری غیر ممکن نیست. با انگیزه ای مناسب، دانش و البته صبر، می توان شکمی صاف داشت. به نکات این چگونه برای خلاصی از شر شکم برآمده تان تا آنجا که می توانید عمل کنید.

چند نکته برای سوزاندن چربی های شکم :

-از خوردن چربی های ترانس که اغلب در مواد تهیه شده از روغن های هیدروژنه مانند مارگارین، کلوچه و بیسکوییت یافت می شود، اجتناب کنید. این مواد به افزایش چربی های دور کمر و شکم کمک می کند.

-در رژیم غذایی خود از مواد فیبردار استفاده کنید. فیبرهای قابل حل مانند سیب، جو دوسر و گیلاس، سطح انسولین را پایین می آورند و منجر به افزایش سرعت سوختن چربی های دور کمر می شوند.

پروتئین،همراه کلسیم و ویتامین D از شل شدن ماهیچه ها بعد از کاهش وزن جلوگیری می کند.مطالعات اخیردانشگاه ایلینویز نشان داده که زنانی که مصرف پروتئینشان دو برابر است روزانه ۳٫۹ % بیشتر از زنانی که پروتئین کم تری در رژیم غذایی خود دارند وزن کم می کنند. آنها با این کار نه تنها وزن بیشتری کم می کنند بلکه با ماهیچه های کشاله ران که در انتهای دوره رژیم ۵٫۸% پروتئین بیشتری نسبت به قبل دارند قوی ترهم می شوند.

امگا ۳ از طریق آنزیم هایی که باعث سوختن چربی ها در سلول ها می شود کاهش وزن را ممکن می سازد. مصرف ویتامین D بدون مصرف اسیدهای امگا۳ تقریبا ممکن نیست و این چیز خوبیست. ماهی های پر چربی مثل ماهی آزاد (سالمون) که از ویتامین D  بالایی هم برخوردار است یکی از غنی ترین منابع این گونه چربیست. غذاهای دیگری مثل مغزها و حبوبات حاوی نوعی چربی هستند که داخل معده به امگا۳ تبدیل می شود.

در روز ۸ لیوان آب بنوشید و با وزن کم کردن، رطوبت بدن را تامین کنید.
اگر تصمیم به جراحی برای کوچک کردن شکم گرفتید، به خاطر داشته باشید که عمل خطرهای خاص خودش را دارد و از دکتر خود مشورت بخواهید.
QR Code For: چگونه چربی های شکم را بسوزانیم

درباره ی admin2

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.